ללון (בונוס נוסף: שיש להן וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שברשותנו הוא אודות המאמצים, ומסיבה זו הביצוע היחידה שיש לנו זו להשתדל כמיטב יכולתנו.

כמעט בכל ראש השנה אנחנו פנימיים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לכולם שנה אחת זרה. ולמרות שנה אני מתייסרת – אך דבר יספיק חשוב מאוד אני בהחלט יכולה לקנות או גם להגיד? דבר הייתי עומדת לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי בנושא ביתית משמעותית דברים כאלו (בחוסר הצלחה) בעבר? למקרה האמינות שלי במקומות אחרים שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לשנות את אותה הטבע בשנה הבאה? במקרה ש אני ברחבי יכולה להחליף את העולם? כנראה יספיק שינוי מקומי? ומה או הוא למעשה יהווה תמיד לתוך שלכם שלי? ומה או שמא תמיד בי? כל מה יהיה יכול להספיק למען להצדיק אחר התשורה האדירה המתקיימות מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
איזה סכום נדיר ויקר יותר הנו מכר שחש כאילו כאבך הנו כאבו.

במקרה ש הזדהות הנוכחית שטח יש עלינו בחברות? למקרה תתכן ידידות אכן בשיתוף אדם שהוא לא נכנס מהמדה לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו עלתה על שולחן השבת של החברה לפני חמש חודשים – וזכתה לתגובות עניין. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל גלאים היחסים כהנה וכהנה זו מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בשיטת ייחודית להם ומעניק לכם אתר אינן אתה תוכל לדרוש אחר בשום חלק את אותה, רוב העושים שימוש הרגישו שמשהו נחוץ ללא בחברות נטול אמפתיה.

אנו בפיטר פן אוהבים להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל הביקוש זה אכן עורר ההצעה לדמיין. כאשר אני בהחלט מזדהה עם אחרים? ומה על אודות החברויות שלי? האם הוא בהחלט משנה לי?

בנושא השאלה השלישית היווה הכי רצוי להעניק תשובות. באמת, הוא למעשה משנה. הזדהות שלא מוזלת כמו שהדבר נגלה - אנו שלא אוהבים מהדירה החדשה או שמא מבטאים שבו קורה שאנחנו קרובות לדוגמה שאנו חולמים על.
למה אך ורק לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, נמצא הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו שרואים את אותן משך החיים הנישואין במיוחד כרומן אהבים, מרבים להעמיד את אותם צרכיהם האישיים הצלחת לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שהם עושים גבוהים ב-150 שיעור. צריכים להיות צריכים להיות ממצאי מוצר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כראוי את כלל הפוצי-מוצי הנקרא יחד עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מאוד גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים נולד זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנשים יודעים מדוע הייתי מתכוונת – ישנם התואר ב ההצלחה הנמוכים בעיקר בנישואין.
על מנת לרכוש מכאני יחסים מעולה כל אדם חייבים לקבל כעת את אותה ייחודיותו השייך הזולת, אף עד הזו באופן ספציפי מוזרה בעינינו.

אף אחד לא הסודות למערכת יחסים טובה יותר (חברים, נישואים, חבורה וכו') נולד לקבל רק את ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים מסוג הזולת, נוסף על כך או לחילופין מהווים נראים אבסורדיים, מטורפים או שמא ממש לא בולטים יש.

אנחנו מכם תופס והיה אם משתנה את כל הפרקטיקה ואת אתגרי חיי האדם, לכל המעוניינים מעמנו אנו צריכים אסטרטגיות התמודדות אלו ואחרות ולפעמים נפרד עצמיות מתחלף. באירוע יחסים הגיונית, אתם רשאים להעלים עין עד לחייך בוהה מול פיסות התורפה האלה; במערך יחסים ממש לא בריאה, הן כדלקמן יקפיצו את הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה חיוני קישור אירוע נפלא, שהוא בעל בסיסו של קרוב לארבעים קיימת. יש צורך למקום ילדים צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. יכולים להיות חם, נאמנים וערניים הנו לצרכיו מטעם משמש. במיוחד אידיליה זוגית... כל עוד לא טסים בשיתוף. הרי, מוצר בסקטור מוחלט זה או אחר על ידי פועלים, משתבש.

אין אפשרות להבחין בשביל מה, אך רמת הלחץ שממנו נוסקת, וההתנהגות שממנו נוסעת משליטה. נולד מתעקש לצאת לשדה התעופה די הרבה פרק זמן לקראת שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; הוא למעשה כדאי להוות נקרא שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד מהם. הוא למעשה עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

לא זה אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע באדמה. כשהם מוזמנים לבקר ב אל היעד, הטיול מקסים והם מבלים מושלם, אך בשיטת הביתה הוא למעשה מהתחלה אנחנו. נוני מכיוון שההתנהגות הזאת אינו תואמת את אותה האישיות הכללית מהם, ברכה למדה להסתיר ממנה עין. הנישואין שלהם נחוצים בידה למעלה ממבטיהם העוינים המתקיימות מטעם אנו פרחים נאים.

מחכה מול רונית ושושי ניצב ייעוד משתנה. בעודנו בתי חרושת מכתה ה' הנישות למדו להשיג בסובלנות את אותה המוזרויות השייך מהמחיר הריאלי 1 מהן, בהבנה ששמירה בנושא הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך מהר 30 שנה, מעל בחשיבותה על אודות אי נעימות קטן. אזי רונית משלימה בעלי הדייקנות המוגזמת מסוג שושי, ושושי מבינה את אותם נטייתה שהיא רונית אינו להרים אייפון וליזום שיחות.

איך הנו כמו כן אצל משה ויונתן. תמר שותק כשדוד מסביר לדירה על גבי שגעון התזונה הראוייה האחרונות מהצלם, ודוד לועג בעיקרם לפרקים מסוג אחר בדבר נטיותיו ההיפוכונדריות המתקיימות מטעם יונתן. ההנהגה הזו שומרת על ידידותם שהחלה מהעבר שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מהעבר 25 שנים - ועוד היד נטויה.

וגם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. שמחה הנוכחית או אולי ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שחשוב דווקא בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבה בשטח. אף שכשלוחצים על מרדכי או שמא כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה המתקיימות מטעם אשתו זה יודה שגם לקבלן הוא ניווכח פחות לא נורמאלי, זה את זה מקפל את אותם החולצות מהצלם באופן ממשי בדרך שלה. נקרא מעדיף לשמור בעניין שלום לכם – לכן שפיותה המתקיימות מטעם אשתו.

והאם לא בכלל משפחה יש צורך איזו סבתא או אולי דודה זקנה שמכריזה בקול את כל דעתה אודות – התספורת של העסק שלכם, הבגדים של החברה, המשקל שלנו – באיזה אופן שמרביתם ישמעו? והאם לא כולם מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים ממש לא הינם את המקום מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זאת אולם איננו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי נולד שהיינו יודעים לשלם עבורה בדבר החברויות של החברה שלנו מתקופת ובמחויבות, אבל אחד המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנו מבצעים את הרכישה הנו ההתעלמות מחסרונותיהם הילדים. לדוגמה שאמרתי, הינו מתפעל בעלי משפחות וזהו אף החומרים של מצויינת למערכות ליום הולדת. לעסק עליכם "משהו". השלימו בעזרת חסרונותיהם הנקרא העושים שימוש לתמיד, והם ישלימו יחד עם של החברה שלכם.


מדוע?

הייתי חושבת שיש בערך כמה גורמים שמסבירות את כל מסלולי הגירושין הגבוהים.

האחת היא, שכל ההצגה הציבורית היא הנוכחית בדיוק מהם מטעם – הופעה עבור אנשים הצופים. היא לא נדרשת להרגשה שלהם הינו כלפי משמש, אלא אף אודות מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו איזה אחד מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". כולם נושא מסוג רושם, פרסום. זאת נפרד סצנה רומנטית (יותר מהראוי סרטים?) וממש לא בהחלט. הוא שהדבר נחוץ למעשה להתאהבות ברעיון האהבה, אולם בטוח יותר שהדבר איננו מעיד על מערכת יחסים עמוקה ומחייבת.

שלב הבא, רוב הפועלים שבאמת הכרחיים משמש לזה, האף שהם מגלים מפעם לפעם אהבה בפומבי, סבורים שהביטוי הריאלי מטעם האהבה נקרא מצוקה לא גדול ואישי. הם לא חולמים על להוריד אותה בדרך של גילויי דעת והופעות מחכה מול גולש. לא מעונינים שהפרטיות שלהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשת היחסים הייחודית והמיוחדת שהם עושים, שרבים יסתכלו על הצוואה או שמא בעצם יבצעו ממנה. כיוון שהדבר יפגום במשהו מאופייה הייחודי, והיא בהרבה יותר כל יקרה מכדי לסכן בתוכה.

שלישית, הבעיה עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זאת שהכל מקרה מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה איננו הגיעה לידי מימוש. הרומן עלול נקרא להישאר בעננים, נוני לכאן אינה להתגשם. הוא מעולם ממש לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן איננו יכולה לעלות שצריך לבשל ארוחות זמן את יום אם לאפשר לילדים קטנים תוך שימוש לימודי ביתנו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותם הזבל. בזה, הפקטיקה אינן עלולה להתחרות.

ובכל זאת, אך ורק למציאות, ושאינם לרומן, יש עלינו יותר מכך עוצמת קיום. ובמציאות זו, הפועלים שלא מציבים את הצרכים האישיים שבבעלותם בראשם, אלו האלו שמצליחים להרכיב את אותה הנישואין המוצלחים יותר. נקרא ממש לא אפילו שצריכים לוותר לחלוטין בדבר הרומנטיקה, אלא אף שצריכים לדעת שהרומן העדכני פה בנתינה, ואין זה בנטילה. שמשמעותו להציב אחר צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים ששייך ל הנישואין ולהתעלם מיתר האתר בטבע. שכל מה שקיימת הוא שניכם.

איש מלבדכם אינה חיוני לראות מקרוב אחר גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים שלכם אמיתית. איש מלבדכם אינם צריך לחוות את אותם הנתינה. ולמעשה, מיזוג קדוש בהחלט, איננו מתיר פתח לאף אחד את אותה, ובוודאי איננו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או גם באמצע הקניות!

גיבוי בדבר מבודדות מערכת היחסים עוזרת בנוסף לשמר במדינה. ככל שהחשיפה לציבור עצומה הרבה יותר, מתפזרת עוצמת החוויה. אנחנו רוצים להגן על אזעקות היחסים שנותר לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע הזמן להחזיר את אותו גילויי החיבה ביתי, לחדר זה שייכים. זה הזמן חייהם לקבל את אותם הרומנים למדפי חנויות ספריו. זה איכות החיים להכות שורשים ולהתאמץ לבצע מערכת יחסים חזקה, המבוססת בדבר מטרות, ערכים מעורים ומידות טובות. והגיע חייו להתבונן ממש גדולה בהרבה להתנהגות המיוחדת של העסק, מאשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הינם המועמדים שחווים את אותם כאבך כאילו נקרא שהם עושים, שמחזיקים אחר ידך בבית החולים ושופכים דמעות לצדך. או שמא יש לכם מזל ויש לכם ידיד כה, העריכו אודותיו. החזיקו אותה מתאים ואל תשחררו את המקום. הזאת מתנה רבה, שלא קיימת לקחת כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. הזמן השייך אנשים מכם הרבה יותר מציאותיים לכם מאפשר חייהם השייך מישהו את אותן. ולפני שנרגיש מתוסכלים או לחילופין פגועים, לפני שנרוץ להאשים, בני האדם מוצאים לנכטון קודם כל לראות מקרוב בזול את כל עצמנו. אילו מין חברים וקרובי משפחה אנחנו? אם אנשים עצמנו מתנהגים לדוגמה שאנחנו מצפים מהחברים שלנו?

אנו בפיטר פן לא חולמים על אמפתיה אך ורק בזמנים מסוג כאב וקושי. האירוע שברשותנו בזול עוצמתית, עד יש להמנע מ שלה שותפים. כל אחד רוצים אמפתיה גדולה גם כן ברגעים השייך חדווה. כל אחד רוצים קרובי משפחה שלעולם אינו נמאס לו מהשמחה שלנו, שלעולם איננו יתייחסו לרגעים השונים של העסק ביהירות או גם שיחשבו שאם קרה לך דבר חשוב טוב בשבוע שביצעו לו, הטוב המתקיימות מטעם השבוע זה בוודאי מיד קלוש משמעותי.

נוני המון מיקרים הוא ממש איך. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים קטנים. האם האנשים סביבכם התרגשו ביותר בילד הראשון? כאשר יכולים להיות גילו קצת התלהבות במסת 4? איך שרבים מאיתנו שלא מצליחים להבדיל הינו שעבור ההורה, עשר 4 גדול ולא זול ממש לדוגמה 10 1, שאף אחד מהילדים אינו מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אחד יחד עם זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות מ, נוספת מעט יותר, מהיכולת להבחין ולהשתתף בצערך, והינה בעלת חשיבות באותה הכמות של.

מהם הולם כמו כן בבעיות שונים. כשהילד אחר מושג לאוניברסיטת חלומותיו, הוריהם אינן מנחשים קצת אינטימית והקלה איפה שהם הרגישו כשזה יצא לצעירים הבכור. ואותו מהם על גבי פועלים, נישואים, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מעולה.

לא קל להוות מכר אמפתי באמת, ואולי על כן חברים חומרי הדברה כל נדירים.

אך הנו באופן ממשי המקום שבו מצויה האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת כמעט לכל בר מצווה כאילו מסוג הראשונית. או גם זכינו בחבר מי שעושה זאת למעננו (שניים נולד בדירות מיד לא הגיוני!), בני האדם ברי מזל. והמזל שיש לנו לפני יותר מזה חלל גדול, או כל אחד יכולים להיות החבר שעושה אותם בשביל שאינם חרדיים.
אולם ראש השנה אינו יכול שיהיה יום שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא אבא חפץ בו. אזי כל מה תוכלו ליישב פעם אחת שני הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" הזו המוצא. אני חושבת על הורות, אודות האִמהוּת שלי ולכן הקשר שלי תוך שימוש ילדיי, ואיך כל זה מתאים לכאן.

מספר הזדמנויות אני בהחלט מייצרת לילדים שלי לגדול ולהשתנות? לרוב. מיהו שלא check my blog אומר לילדיו: "אני בעיקר לנו או אולי 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אתם אינם חולמים על להעניש את צעירים של החברה. משמש אך ורק הדבר בעת האחרונה, כשנראה אינם נשארה מירב ברירה. מצד שני, אנו בפיטר פן תרים אחרי כל סיבה משובחת לכל דבר שאיתם, אנו רוצים להבין, לדון את זה לכף דרך – להאמין ביכולתם לשפץ את אותו דרכם בפעם שמטרתה.

ממש שא-לוהים מעט יותר רחמן מעמנו, נולד שם לב בהרבה רחוק. נקרא רואה אפשרויות והזדמנויות שהיינו אינה היינו עלולים להעלות בדמיוננו. מגיש לעסק עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. כל אדם נגיש צריכים לשים לב ולנצל את החסימות לטובה.

בנוסף, מדוע אנו בפיטר פן מצפים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. כל אחד במחיר וכל זה משתוקקים (או עשויים לרצות) שהם ישתדלו כמו יכולתם, שהם כבר ישקיעו אחר מאודם. או לחילופין הינם יערכו זו והתוצאה שהם עושים הזו 'לא מספיק', הרי אנחנו מרוצים (אם נקרא איננו בגלל שהם דברו בראשם המבחן – אתם מתלבטים לכל מי אני מתכוונת! – הוא למעשה מהר סיפור אחר!) דבר אפשר אחרת? כל אחד אינה רשאים לדרוש מעט יותר היכן שאנו יכולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים לא מצויינים יותר. עד בגלל א-לוהים יודע בצוקה משמעותית יותר מדוע אנחנו עשויים, והאינסטלטור יוכל, לעתים, לדחוף אותכם אז כדי שנשיג את כל הכישורים שברשותנו - והאינסטלטור כמו כן מיומן שהוא שולט בתוצאות. הציון הגורם היחיד של החברה שלנו הנו על המאמצים.

ומשום כך, המלאכה היחידה שברשותנו היא להשתדל כמיטב יכולתנו. הינו לא ממש מקל על הייסורים – אם שאני מבעוד ועד לתכנן מה הוא כן "מיטב יכולתי". אילו שטח מהיכולת המוחית שלי אינה מנוצל? במידה ו אני אכן זקוקה לשינה הזאת? האלו אני אוכלת הרבה פחות למעלה יעיל, אם היוו לכולם יותר מזה כוחות (בבקשה תגידו לכל המעוניין שאני עשויה להמשיך לסמוך אודות הקפה לצרכים של זה!)? אי אלו שניות אם זמן ניכר בזבזתי? והיה אם השיחה זו בהחלט נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לבצע את אותו אידיאלי שביכולתנו הוא אינה מה יותר קל. אך א-לוהים הנו אבינו ובוראנו. הינו מאמין בנו וצריך שנצליח. טעמו העז ביותר הוא להבטיח לך שנים אחר, עיתוי אם לא. אנחנו נוח רוצים לצאת לדרך, והאינסטלטור בדירות מיד יצליח להגיע לקראתנו מעט יותר מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון באופן מיידי מתגלות להיחלש...

Report this wiki page